Buy airline tickets Niki

Flight tickets / Airlines rating / Niki

Airlines rating

Niki
91 place

Niki
3.94

Niki
Niki
Voting started: 29 March, 2013
Passengers voted: 131
Parameters evaluated: 4 915
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity

Basic information

Niki
Niki is an airline based in Vienna, Austria. It operates regular flights to Europe and Egypt from Vienna, Salzburg, Friedrichshafen by order of Neckerman Reisen tour operator. In late 2011, NIKI was fully integrated into Air Berlin.
Basic information
Country: Austria
Year of founding: 2003
IATA code: HG
ICAO code: NLY
Digital code:
Airline contacts
Official website: www.flyniki.com
Address: NIKI Luftfahrt GmbH Office Park I, Top B03 A-1300 Wien
Phone number: 0043 (1) 70126 445
Fax: 0043 (1) 70126 480
Array: [email protected]
Aircraft fleet: Embraer ERJ190, Airbus A320-200, Airbus A321-200

FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (2)

Ursula D Martini
01 December, 2017
Mein erster Flug 10.2017 nach Palma / Mallorca war pünklich, aber die Stimmung von der Besatzung sichtlich genervt. Sehr unangenehm zu beobachten während der Flugzeit. Jetzt eine zweite Buchung nach Teneriffa Süd. Die Buchung im Internet über eine Zwischenanbieter, Alitravel war OK. Aber mein Gepäck zu buchen - einfach unmöglich. Die Zahlungsmodalitäten fehlten einfach. Trotz 2 Telefonaten mit mehr als 10 Minuten Wartezeit und mehrere E-mails konnte keine Unterstützung gegeben werden. Ich zahle gerne mehr für meinen Flug in meinen Urlaub aber bitte mit mehr Service. Kein Wunder, dass die Flugunternehmen Schwierigkeiten haben wenn sie an der falschen Stelle einsparen und den Kunden, der ihnen das Überleben sichert, abzocken und schlecht bedienen.
Andreas Haake
29 May, 2017
fliege öfters die Strecke Stuttgart Palma Stuttgart seit der Übernahme AB durch Nikki meist mit einem Niki Flieger , leider muss ich sagen das der Service schon beim Checkin schlecter ist da weniger Schalter offen sind und auch an Board der Service noch minder ist , was bei knapp 2 Std. zwar kein grosses Problem darstellt aber ein dickes Minus bedeutet . Schlimmer sind die vielen Flugverspätungen ich habe es bis her nichterlebt das ein einziger meiner gebuchten Niki Flüge pünktlich abgeflogen wurde. Verspätungen von 15-45 Min sind standard. Einmal so gar so schlimm das der Flughafen Stuttgart nach 24h geschlossen war und der Flug nach Köln umgeleitet wurde.

Other popular airlines: